NO

Idag har jag träffat Tove och Ander, tjejerna som jag är i samma grupp som me de här No arbetet de gick ganska bra eller tills ander typ blev as trött och börja typ springa runt och as garva men jag och Tove arbetade as bra sen skulle ander hem och senare skulle tove de också så. När dom hade åkt så skulle jag lägga över de som vi hade gjort på datorn på en cd och de funka INTE :'( pappa försökte hjälpa till men de gick inte, tove och hennes pappa  försökte också men ingen klara de eftersom vi hade gjort de me fel pogram vi hade verkligen gjort den as bra me musik och en massa sen funka de liksom bara inte så vi blev ju inte sådär jätte glada. Men annars har vi inte gjort så mkt idag spelade basket på idrotten:P as kul....JUSTE vi fick en ny engelska lärare som vi ska ha till jul han är 19år dom flesta tjejer tyckte han va ganska söt men ja vet inte. Sen har vi sjungit  "when the stars go blue" typ tusen gånger vi ska tydligen sjunga den för hela skolan på fredag och för dom blivande sexornas föräldrar på måndag men fan jag vet inte om jag kommer våga har ju världens scenskräck men hoppas de går bra och och nath kommer typ stå och stirra på amanda då för hon är den som sjunger bäst av alla oss fem som sjunger men jag och nath sjunger samma del som hon gör så de gäller bara att hålla ögonkontakt och inte börja as garva för då blir de as pinsamt, aja men jag ska sova nu ska upp själv i morgon och sen ska jag gå till skolan och de är typ as halt ute så måste gå as tidigt typ tjugo i åtta eller nått. Men vi hörs
Sleep well ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0