mys me nath

Idag ska jag försöka få de fint här men kommer nog inte att lyckas haha  xD. Idag gick jag med i luciatåget, plus att jag, nath, joss, amanda och emelutt ska få sjunga "when the stars go blue" som är as bra. Amanda har fan den bästa röst jag någonsin hört hon är ett underbarn i musik har vi kommit fram till, men de kommer säkert bli as bra. Efter skolan (typ vid fyra när vi typ sluta tre eller nått)  så gick ja, nath och joss hem till mig och typ sjöng sen så åkte joss hem för att ja inte palla attt hon skulle sova här för ja är as trött nu sitter nath ute och tittar på idol ska typ kolla snart själv också. Ska typ bara vara hemma här hos mig eftersom vi inte vill gå ut me dom töntiga mobbade störda cp killarna i våran klass som har tjatat på oss hela kvällen men vi ska typ bara vara hemma kanske kolla på nån film eller nått ska dra och kolla på idol nu. 
Ha de bra ;D
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0