FÖSTA INLÄGGET

Hejsan de här är första inlägget jag gör, idag har jag inte gjort så mkt jag har varit i skolan. Satt brevis Johan på matten ganska kul eftersom han är en av dom snällaste killarna i klassen sen kom Fredrik och då blev allt plötsligt så mkt oseriösare men vi hade ganska kul ja räknade typ ut allt åt fredrik eftersom han inte klarar nått själv haha xD men men...sen fick vi typ en varning av lärarn att om vi inte höll tyst skulle vi få flytta ifrån varann och då blev vi faktiskt tysta eller det varade ju typ i max två min sen va vi igång igen och nu hade vi tagit en killes glasögon och satt och lekte me men de verkade som hela klassen blev roade för alla skratta. Efter matten hade vi engelska där vi skulle se sista biten av "the truman show" med Jim Cary den va faktiskt bra och nu ska vi skriva en uppsats om den. Sen sluta vi. Efter skolan drog jag och joss till centrum för att vi skulle köpa en foudation till mig de blev Isadoras Velvet Touch Foundation som va perfekt för mig YES! = D sen bljöd jag joss på en lussebulle och lite godis. Efter de tog vi bussen hem till joss och satte oss framför tvn med lite te och kolla på one tree hill en serie som jag faktiskt blivit beroende av. Ska nog gå och lägga mig nu är ganska trött men vi hörs hejdå

GOOD NIGHT ;D sleep well
image1

här är en bild på foundationen jag köpte ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0