as trött!

ja blev helt plötsligt otroligt trött de kan bero på att jag och nath har suttit och sjungit typ alla låtar som finns så har as ont i halsen :/ men de blir bättre i morgon:D ja har fortfarande inte kommit på hur ja ska lyckas fixa här men de kommer:P. Jag har otroligt mkt i skolan just nu no-förhör på måndag so förhör på onsdag ett no arbete som ska redovisas på onsdag och matte diagnos på tordsdag sen har ja glömmt att göra matte läxan så måste göra den plus förra veckans läxa alltså två matte läxor allt är as jobbigt i skolan just nu de finns två personer jag inte ens kan prata me för att ja typ är osams me dom en ena saknar mig och den andra skulle typ kunna säga att ja skulle kunna gå och dö men de är nog bäst att bli kompis me dom eftersom vi har alltid varit liksom och nu bråkar vi för världens fånigaste sak hoppas de löser sig snart i alla fall för ja pallar inte tjaffsa mer me dom i alla fall. Ska typ sova nu ;P vi hörs
good night ;D

image5
Älskar bara Ashley & MK olsen dom har as häftig stil.

Kommentarer
Postat av: Apelsin

"Rädda pandora"

2007-11-24 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0