Allt kommer bli bra

Jag sitter me massa tårar i ögonen ja har precis blivit sams me en tjej som har beytt as mkt för mig men har typ varit osams me i två månader har faktiskt saknat dig gumman de känns helt fel att vi inte kunnat prata me varann
vi tjejer måste ju hålla ihop och då menar jag alla de va så jag tänkte för mig själv och kom och tänka på dig och smsa och fråga om vi alltid skulle vara osams och du svara nej och nu har vi löst de de är inte precis som de va förrut men de kan bli puss och kram älskar  CENOJ de va ju så de skulle vara eller hur <3
förlåt Olivia </3 :'(

image10
Bilden tog jag på dig när du och jag satt på vägkaten vid skolan när vi träffa dom där utläningarna som snacka om skrippdans haha xD de va fan vi hela sommarn och de va fan den bästa sommarn i mitt liv

Kommentarer
Postat av: L0LL0s

håller med gumman älskar dig kommer aldrig att uppleva en sån sommar till i mitt liv (L)

2007-12-18 @ 15:03:50
URL: http://L0LL0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0